U cilju prevencije elektroničkog nasilja među učenicima

Slika predavanja seminari/prekos-mala.jpg

FOTO: PU primorsko-goranska 

Jučer su u riječkoj Osnovnoj školi „Dolac“ – scuola elementare“ te u Osnovnoj školi Kostrena održana predavanja na temu „Elektroničko nasilje“. Predavanja su u cilju prevencije elektroničkog nasilja među učenicima održana na zahtjev škola, a održala ih je Mirjana Bedi, policijska službenica iz Odjela prevencije Policijske uprave primorsko-goranske.  

U Osnovnoj školi „Dolac“ – scuola elementare“ predavanju je prisustvovalo 35 učenika 7. i 8. razreda koji su upoznati s pojmom i vrstama elektroničkog nasilja. Učenici su upozoreni na štetne posljedice zlouporaba tzv. novih tehnologija te su im dane preporuke i savjeti za sigurnije korištenje interneta i mobilnih telefonskih uređaja. Dodatno im je skrenuta pozornost i na opasnosti slanja i prosljeđivanja seksualno eksplicitnih fotografija i poruka vršnjacima, tzv. sexting, uočen kao noviji oblik seksualno rizičnog ponašanja tinejdžera, koji zbog gubitka kontrole nad proslijeđenim sadržajima dovodi do elektroničkog nasilja, ali i promiskuitetnog ponašanja tinejdžera.

Istog dana, s početkom u 17 sati u Osnovnoj školi Kostrena održano je informativno-edukacijsko predavanje kojem je prisustvovalo dvadesetak roditelja učenika petih razreda s razrednicama. Roditelji su upoznati s oblicima elektroničkog nasilja kako bi im se ukazalo na problem zlouporabe tzv. novih tehnologija i zakonsku regulativu te što učiniti u slučaju da se suoče s ovim oblikom međuvršnjačkog nasilja. Nakon održanih predavanja podijeljeni su im letci da bi se dodatno informirali o temi te s preporukama i savjetima za sigurnije korištenje ovih tehnologija.

Roditelji učenika 5. razreda Osnovne škole Kostrena izrazili su interes za temu te istaknuli kako bi isti sadržaji trebali biti prezentirani i njihovoj djeci.

Također, učenici 7. i 8. razreda Osnovne škole „Dolac“ – scuola elementare“ bili su zainteresirani za  temu, iznosili su svoje stavove, postavljali pitanja te potom s razrednicama dodatno razmotrili prezentirane sadržaje.



Stranica