Ukoliko je moguće preporuča se dodatna provjere tvrtke ili pojedinca s kojim se ostvario kontakt, računa na koji se uplaćuje novac, kao i drugih okolnosti koje odudaraju od uobičajenih načina ovakvog načina kupnje
FOTO: ilustracija
Policija je proteklih dana zaprimila još jednu prijavu prijevare počinjene od nepoznatih osoba, a do kojih je oštećena došla putem Internet stranice tvrtke iz inozemstva. Naime, u namjeri da nabavi kućnog ljubimca – psa, 36-godišnja hrvatska državljanka je na internetu pronašla tvrtku koja se bavi ovom djelatnošću te potom putem mobilne aplikacije u listopadu stupila u kontakt s nepoznatom osobom. Radi nabavke željenog psa, upućena je da uplati novac na naznačeni račun. Budući da prva uplata nije realizirana, ponovo je uplatila traženi iznos, a zatim i osiguranje za prijevoz psa koje će joj biti naknadno vraćeno. Na taj način oštećena je
uplatila oko 29.000 kuna te za nekoliko dana zaprimila poruku o tome da pas mora biti u karanteni 90 dana, a ukoliko ga želi preuzeti ranije i dobiti odgovarajući certifikat, mora uplatiti dodatni iznos. Budući da je dodatni iznos za uplatu nakon njenog negodovanja umanjen nekoliko puta shvatila je da je prevarena te je događaj prijavila policiji.
Ovom prilikom ponovo upozoravamo građana na potrebu povećanog opreza. Ukoliko je moguće preporuča se dodatna provjere tvrtke ili pojedinca s kojim se ostvario kontakt, računa na koji se uplaćuje novac, kao i drugih okolnosti koje odudaraju od uobičajenih načina ovakvog načina kupnje. Uz to, ako je ponuda sama po sebi povoljnija ili bolja od sličnih, već je to znak da se obrati dodatna pozornost prilikom realizacije kupnje.
Inače, više savjeta o tome kako se zaštititi od niza različitih Internet prijevara možete pronaći
ovdje.
Stranica